Продавець KolibriS — женские лосины, леггинсы, капри, бридж рознично–оптовые предложения без посредников розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
promo_banner
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
+380501763267
+380 (50) 176-32-67
+380 (50) 176-34-67
Жіночі лосини, легінси, капрі, бриджи роздрібно-гуртові пропозиції без посередників прямі поставки.

Як оплатити рахунок через термінал самообслуговування приватбанку

Як оплатити рахунок через термінал самообслуговування приватбанку

 

Вам виписали рахунок або дали реквізити для оплати товару або послуг юридичній особі або приватному підприємцю. Розглянемо, як можна здійснити оплату на розрахунковий рахунок, використовуючи термінал самообслуговування приватбанку. Платіжні термінали самообслуговування приймають платежі як готівкою, так і з пластикових карток.

Не плутайте термінал Привату з платіжними терміналами які знаходяться в магазинах, на зупинках, в офісних центрах. Через них ви здійснити оплату на рахунок підприємства не зможете. Вам потрібен саме такий термінал як показано на картинці, знаходяться вони у відділеннях Приватбанку і дозволяючи минаючи чергу в касу зробити самостійно платіж.

В терміналі самообслуговування Ви можете: поповнення карти Приватбанку, поповнити мобільний, провести прийом виручки і т. д.. Але давайте розглянемо, як здійснити платіж на розрахунковий рахунок підприємства, рахунок якого обслуговується в Приват Банку.

На фото нижче, ми бачимо як виглядає головне меню платіжного терміналу. Нас цікавить пункт «Оплата інших послуг«

Платіжний термінал, меню

Після того як ми потрапили в це меню, далі нам потрібно вибрати «Знайті підприємсто за назвою або за реквізитами«

Платіжний термінал, Знайті підприємсто за назвою або за реквізитами

У меню, що з'явилося, вибираємо «Розрахунковий рахунок» натисканням на іконку віртуальної клавіатури

Платіжний термінал, меню Розрахунковий рахунок

Починаємо вводити дані розрахункового рахунку. Скорочено Р/Р, на украънську скорочено Р/Р. Знайдіть у вашій платіжці або наданих реквізитах ці дані. Рахунки починаються тільки з 2600 — поточний рахунок юридичної особи. Всі інші цифри — в різних банках по-різному. Натискаємо кнопку продовжити.

 Рахунки починаються тільки з 2600 - поточний рахунок юридичної особи.

У наступних з'явилися меню вам покаже знайдене підприємство, на рахунок якого ви намагаєтеся провести оплату. Якщо назва підприємства і розрахунковий рахунок вірні — підтвердіть, натискання на цю кнопку. Далі вам можуть запропонувати вибрати призначення платежу: «Оплата за послуги» або «Оплата за товар«. Виберете потрібне.

Платіжний термінал, знайдене підприємство

Перейшли в меню заповнення «Реквізити платника» і «Суму платежу«. Тут ви вказуєте свої даний ПІБ. Рекомендую обов'язково зазначати по батькові.

Платіжний термінал, реквізити платника

Вказуйте суму вашого платежу. Врахуйте, що термінал здачі не дає і багато хто не приймають купюри 1,2 грн. якщо ви плануєте оплачувати готівкою. Тиснете кнопку «Продовжити» далі ви вже переходите до оплати, де вам запропонують оплатити готівкою або карткою і підтвердити платіж.

Платіжний термінал видасть вам чек. Обов'язково зберігайте його! Адже це документ, що підтверджує факт здійсненої оплати.

Так само при оплаті рахунків через термінал або касу банку, варто враховувати поняття «банківська час». Це робочий час до 16:00 в яке здійснюють перекази між рахунками. Якщо ви хочете сплатити пізніше 16:00 — це не означає, що у вас платіж не візьмуть, його просто зарахують наступним робочим днем. Приміром, якщо оплата зроблена в суботу, ваш платіж буде зарахований в понеділок вранці. Інформація щодо зарахування коштів, що є на вашому чеку у вигляді «Дата Вал: хх.хх.«

Пам'ятайте, що якщо ви не розібралися як користуватися терміналом, ви завжди зможете звернутися за допомогою до консультанта (у великих відділеннях є) або операціоніста. Якщо вам раптом відмовили в допомозі, не соромтеся покликати начальника відділення або зателефонуйте на гарячу лінію Приват Банку.

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner